Frequently Asked Questions

  • Sunday Sounds 1 86 kopie
Verloren eigendommen, gevonden voorwerpen?

Als je iets denkt te zijn verloren bij ons, kan je het best even mailen naar info@tht.nl. Geef aan wat, waar en wanneer je het bent kwijtgeraakt. De Tolhuistuin is een groot complex. Het duurt soms even voordat iets boven water komt, op deze manier hebben we je gegevens en kunnen we later nog contact met je opnemen.

Ik heb speciale dieetwensen, wat nu?

Het café-restaurant heeft een uitgebreide allergenenkaart. Mocht het een heftige allergie betreffen, kan je contact met ons opnemen via reserveren@tht.nl. Als je daarin aangeeft wat de exacte allergie is, dan bespreken wij dit met de chefkok.

Kan ik met meer dan 10 personen reserveren in het restaurant?

Tot 10 personen kan je gewoon via de website reserveren. Als het daar niet lukt, zijn de tafels helaas allemaal al bezet. Tussen de 11 en 40 mensen kan er een email gestuurd worden naar reserveren@tht.nl. Voor grotere groepen hebben we een beperkt aantal tafels beschikbaar die in shifts kunnen worden geboekt en vanaf 20 gasten serveren we een vast menu voor groepen.

Ik heb problemen met de kaartverkoop. Wat nu?

Voor de kaartverkoop van een concert van Paradiso neem je contact op met Paradiso. Je kunt op www.paradiso.nl de veelgestelde vragen bekijken of even bellen met de receptie: 020 - 626 45 21. Voor vragen over de overige kaartverkoop kun je terecht bij publiciteit@tolhuistuin.nl.

Moet ik mijn e-ticket uitprinten?

Nee, we kunnen de tickets van je telefoon scannen. Zorg hiervoor wel dat je het ticket gedownload hebt en je scherm niet gebarsten is.

Zijn er zitplaatsen tijdens een concert?

Er zijn alleen zitplaatsen tijdens een concert als dit op de website bij het desbetreffende programma wordt vermeld. Mocht het niet op de website staan, kun je ervan uitgaan dat er alleen staplaatsen zijn. Kan je niet (zo lang) staan? Dan kan je even contact met ons opnemen via info@tht.nl!

Ik ben slecht ter been, hoe kom ik in de Concertzaal?

Er is een personenlift in het gebouw. Als je je even meldt bij de ticketcontrole van de Concertzaal, wordt je begeleid. De ticketcontrole van de Concertzaal vind je als je ingang A, op de IJpromenade 2, op de begane grond binnen gaat, aan het einde van de gang.

Ik ben slecht ter been, hoe kom ik in het restaurant?

Er is een personenlift in het Paviljoen. Als je ingang A, op de IJpromenade 2, op de begane grond binnen gaat, vind je lift aan het einde van de gang, voor de trap aan je linkerhand.

Kan ik een ruimte in de Tolhuistuin huren?

Dat kan! Er zijn verschillende opties voor grote, middelgrote en kleine zalen. Kijk op verhuurpagina voor uitgebreide informatie.

Waar kan ik parkeren?

De Tolhuistuin is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil je toch met de auto komen? De dichtstbijzijnde parkeerplekken bevinden zich in de parkeergarage onder de A’DAM Toren. Het navigatieadres is Overhoeksplein 5,1031 KS. Vanaf hier is het ongeveer 150 meter lopen naar het Paviljoen, het hoofdgebouw van de Tolhuistuin. Ook kan er geparkeerd worden aan de centrumkant van de stad bij Parking Centrum (Oosterdokstraat 150). Je hoeft dan alleen nog maar naar de pont naar Buiksloterweg te nemen aan de Noordzijde van Amsterdam Centraal Station.

Mag ik komen optreden in de Tolhuistuin?

Voor de eigen programmering van de Tolhuistuin kun je een mail sturen naar programmering@tolhuistuin.nl.

Is de Tuin openbaar?

De Tuin is tussen zonsopgang en zonsondergang voor iedereen geopend. Bij uitzondering kan het zo zijn dat er een betaald event is, dan moet je een toegangskaartje kopen om binnen te komen. Daarnaast is het niet toegestaan, wanneer de bar geopend is, om eigen consumpties te nuttigen.

Kan ik komen werken bij de Tolhuistuin?

Bekijk of er openstaande vacatures zijn op de vacaturepagina.