In de Tolhuistuin

16797653_1427954687256887_7230457457773719085_o

Music Pitch: De Nieuwe Muziekpromotors

Maandagavond 10 april de tweede Music Pitch in De IJ-Zaal van Tolhuistuin. Onderwerp: hoe maak je vandaag de dag effectief promotie voor je muziek? Want muziekpromotie verandert altijd, en de mensen en de bedrijven die artiesten daarmee helpen ook. Wie zijn de muziekpromotors? Wat doen ze nou precies? En hoe zorgen ze ervoor dat je muziek onder de aandacht komt en verkoopt?

Met:
Kevin Bouwens, plugger/promotor (Velser Herrie)
, over je muziek op de radio krijgen, maar ook over de werking van playlists en andere influencers. Pluggen 2.0 dus.
Laura Bell, publisher (BMG Talpa), over waar publishing nu op focust. Waar worden songs /composities verkocht? Wat doet een goede publisher in 2017? Ook over synch -deals.
Lonneke van der Loos, perspromotor (Piece of the Puzzle), over het (muziek)media-landschap vandaag. Welke media benader je op welke manier? Welke on line media zijn interessant?

En ook aanwezig commentatoren uit de muziekbizz. Namen volgen!
Na het gesproken gedeelte is er een speeddate met de gasten.

Pitch doen voor jouw muziek?
Bij elke Music Pitch is er plaats voor 3 pitches van muzikanten/musici/bands/ensembles. Vertel in max 3 minuten wie je bent, wat je doet en laat unplugged wat horen! Wil je een pitch doen? Mail naar [email protected]. Er is plaats voor max 3 pitches.

Aanmelden via [email protected]


Music Pitch is de tweemaandelijkse netwerk- en informatiebijeenkomsten voor de muzieksector in Nederland en België. Interviews met key players uit een bepaalde scene (binnen of buiten de muziekbusiness) die interessant is voor professionals in de muziek. Bezoekers krijgen de kans een korte pitch te doen voor hun eigen project of muziek. Napraten en kennismaken tijdens netwerkborrel achteraf. Music Pitch wordt georganiseerd door Music Motion en heeft als vaste partners De Tolhuistuin en Gigstarter.

 

LOGO MUSIC PITCH DEF A